Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

Články

arr3Muchláček není jenom kamarád na usínání  Proč děti milují své mazlivé muchláčky? První oblíbená hračka, která je s miminkem prakticky...

Výprodej

SLEDUJTE NÁS:

  

 

 


Vše o nákupu

O NÁKUPU V KRÁMKU U PAŇMÁMY:

Jsme otevřeni jak pro registrované, tak pro neregistrované zákazníky. Bez nutnosti registrace můžete nejen shlédnout naší nabídku ,ale také nakoupit.

Veškeré zboží z naší nabídky máme skladem a vždy expedujeme do 24hodin po obdržení platby na účet, v případě platby přes dobírku ihned.

 


 MOŽNOSTI PLATBY:

Dobírka

Objednávejte dnes a zaplaťte až při převzetí. Při volbě platby na dobírku zaplatíte zboží přímo přepravci při předání zboží. Můžete platit hotově nebo kartou.

NEPŘEVZETÍ DOBÍRKY: Dle § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:

ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ 

Povinnosti kupujícího

  • 2118

"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."

                   Nepřevzetím zásilky byste výše zmíněný zákon porušil/a!

Od našeho e-shopu i od zvoleného dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci a následně o tom, že si jej můžete na odběrném místě vyzvednout. Nehledě na to, že Vám v emailu potvrzujícím odeslání zboží poskytneme odkaz na přímé sledování pohybu zásilky. Budete tak vědět o každém pohybu zásilky.

Přestože je to Vaše zákonná povinnost, zásilku jste si nevyzvedl/a

Nyní jsou 2 možnosti, jak toto vyřešit:

  1.  O objednávku máte zájem: Zboží Vám znovu zašleme. Pouze ale s platbou předem (bankovní převod, platba kartou či jiná online platba). Cena objednávky bude navýšena o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku.
  2. O objednávku nemáte zájem: Zde je situace poněkud komplikovanější. To, že zásilku nepřevezmete, neznamená, že jste ji stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Znamená to jen to, že jste kupní smlouvu hrubě porušili, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový).

 Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.

 Z Vaší strany náš e-shop nezaznamenal jakoukoliv žádost o změnu či stornování objednávky - a to ani do doby expedice naším obchodem a ani následně do doby nejzazšího vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě.

 Dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tedy od Vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a kupní smlouvu.

 Proto Vás požádáme, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době - vyhnete se tak komplikacím.

 Pokud si budete přát tuto platbu provést jiným způsobem (kartou nebo jinak online), stačí nás kontaktovat.

Pokud nezaplatíte kompenzaci nebo si nenecháte zboží zaslat znovu, nastane následující:

 Aktuálně platné zákony České republiky dávají obchodům možnost se efektivně bránit proti nezodpovědným zákazníkům, kteří zásilku na dobírku nepřevezmou.

 Jelikož jste porušil/a platnou smlouvu, lze toto řešit následujícími třemi způsoby:

  1. Postoupení pohledávky naší agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků.
  2. Soudní cestou.
  3. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného.

 Body 1 i 2 jsou sice zdlouhavé, pro Vás finančně velmi nevýhodné, ale pro nás velmi efektivní. (Nebyl/a byste první ani poslední.)

 Bod 3 je pro Vás cesta nejpřijatelnější a nejlevnější.

Po tom, co se nám nevyzvednuté zboží vrátí, Vám zašleme email, rekapitulující všechny body uvedené v tomto článku. V té chvíli proti Vám nebude zahájeno žádné řízení pro vymáhání pohledávky. Pevně věříme ve Vaši čestnost a zodpovědnost a to, že kompenzaci poštovného uhradíte.

Věříme, že máte plné právo vědět, jaké důsledky může mít neplnění uzavřené smlouvy, byť je to smlouva kupní, uzavřená s internetovým obchodem.

 Pokud si myslíte, že se Vás "pouze snažíme zastrašit" nebo "že když jste si dobírku nevyzvedl/a už hodněkrát a nikdo s tím neměl problém", vězte že tomu tak není.

 „Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy,“ ."Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“

 My po Vás žádnou pokutu ani úroky z prodlení požadovat nebudeme. Pouze kompenzaci poštovného.

Jen pro zajímavost: Uvědomte si, že nevyzvednutím zásilky byste nám navíc zvýšili náklady tím, že zásilku musíme rozbalit, zboží pečlivě zkontrolovat, znovu nepoužitelné obalové materiály musíme zlikvidovat, zajistit zpětnou logistiku zboží do skladů a plno jiné práce.

Takovéto náklady stojí giganty mezi českými internetovými obchody neuvěřitelné miliony korun měsíčně - a malé internetové obchody (nebo začínající obchody) to často i zlikviduje.

 Že jste to nevěděli? Většina lidí to neví. Ale pro přístě, prosíme, přemýšlejte nad tím, až jaké dopady takovéto Vaše jednání může mít.

Proto Vás žádáme, ať zodpovědně dostojíte Vašim závazkům a zboží si vezvednete - nebo pokud ne, provedete platbu za kompenzaci poštovného.

Náš obchod svou část kupní smlouvy dodržel - Vy byste ji nevyzvednutím zboží porušil/a.

Proto neni žádný důvod, aby z Vašich chyb byl tratný náš obchod.

Věříme, že jsme Vám danou problematiku dostatečně vystvětlili.

Pokud stále něčemu nerozumíte nebo potřebujete poradit či pomoci s provedením platby, neváhejte nás kontaktovat.

Předem děkujeme za Vaši férovost

Bankovní převod 

Převod mezi českými bankami trvá většinou jen 1 pracovní den, přesto doporučujeme platbu provést ihned po dokončení objednávky, abychom s ní mohli počítat. Číslo účtu, variabilní symbol i konečnou částku obdržíte e-mailem po dokončení objednávky.

 


MOŽNOSTI DOPRAVY:

Dopravce PPL

Dopravu na vaši adresu zajišťuje společnost PPL, která Vám doručí balíček do druhého dne, a když vás nezastihne doma, doručí ho následující pracovní den.

Jakmile odejde zásilka z našeho skladu, PPL Vám pošle SMS a e-mail s informací, že následující pracovní den můžete očekávat balíček. V den doručení vám upřesní čas, kdy kurýr přijede. Obdržíte také přístupové údaje do webové aplikace PPL, kde uvidíte, jak se k vám balíček blíží. V aplikaci si navíc můžete změnit adresu či termín doručení nebo přidat záložní adresu. Pokud máte balíček na dobírku, můžete kurýrovi zaplatit v hotovosti i kartou. V případě dobírky je účtován příplatek 45,-Kč

Česká pošta - Balík do ruky 

Dopravu na vaši adresu zajišťuje Česká pošta, která zásilku doručuje osobně, a při neúspěšném doručení ji uloží na nejbližší poštu na 7 dní s možností prodloužení až na 15 dní.

V případě dobírky je účtován příplatek 49,-Kč

V den doručení zásilky vás Česká pošta kontaktuje prostřednictvím SMS/e-mailu.

Termín doručení zásilky je možné změnit přímo na webu České pošty http://formulare.cpost.cz/overeni.html. Více informací o Balíku do ruky najdete na stránkách České pošty. Některé pobočky České pošty umožňují platbu kartou – zda tuto možnost nabízí i pobočka ve všem okolí najdete přímo na stránkách České pošty po jejím vyhledání.

Česká Pošta - Balík na poštu

Váš Balík Na poštu je doručen na kteroukoliv z více než 2 700 pošt v České republice podle výběru adresáta nebo odesílatele. Ideální služba pro ty, kteří si nikdy nejsou jistí, kde vlastně budou.

V případě dobírky je účtován příplatek 49,-Kč

Termín doručení zásilky je možné změnit přímo na webu České pošty http://formulare.cpost.cz/overeni.html. Více informací o Balíku do ruky najdete na stránkách České pošty. Některé pobočky České pošty umožňují platbu kartou – zda tuto možnost nabízí i pobočka ve všem okolí najdete přímo na stránkách České pošty po jejím vyhledání.

Česká pošta - Doporučený balíček 

Předměty, které kvůli větším rozměrům nelze poslat jako doporučené psaní, spolehlivě doručíme pomocí doporučeného balíčku. Hodí se pro zásilky s menší hodnotou a hmotností do 2 kg. Za zásilku odpovídáme až do výše 760 Kč.

V případě dobírky je účtován příplatek 49,-Kč

Zásikovna 

Dopravu na vaši adresu zajišťuje společnost Zásilkovna, která Vám doručí balíček do druhého dne, a když vás nezastihne doma, doručí ho následující pracovní den.

Jakmile odejde zásilka z našeho skladu, Zásilkovna vám pošle SMS a e-mail s informací, že následující pracovní den můžete očekávat balíček.

 


 REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Prosím, tomuto věnujte pozornost. Pokud máte podezření, že se zboží poškodilo během přepravy, zašlete nám neprodleně na email obchodpanmama@email.cz fotografii balíku i poškozeného zboží. Díky tomu můžeme okamžitě jednat s dopravcem a zlepšovat tak naše služby.

Postup při vracení zboží

Nesplnilo naše zboží Vaše očekávání? Nebo chcete vrátit jen část zásilky? Zboží nám můžete do 30 dnů ode dne doručení vrátit. Stačí, když ho v neporušených a nepoškozených původních obalech zašlete zpět spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy č. (číslo vaší objednávky). 

Zaplacenou částku vám vrátíme na účet, stačí jen připojit číslo bankovního účtu včetně pomlček, na který vám zašleme zaplacenou částku.

Kompletní zboží zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

Krámek U Paňmámy

Vrážská 2099

Černošice

25228

Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět. 

 


Reklamační řád

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má Kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky následující práva:

V případě vady odstranitelné:

a) právo na bezplatné, rádné a včasné odstranění vady

b) právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné

c) v případě nemožnosti postupů uvedených v bodech a) a b) má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy

V případě vady neodstranitelné:

a) právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy

V případě vady odstranitelné, pokud Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě (tzn. zboží bylo již 3x reklamováno pro stejnou vadu) nebo pro větší počet vad věc rádně užívat

a) právo na výměnu vadného zboží nebno odstoupení od kupní smlouvy jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci:

b) právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy

 


Reklamaci lze uplatnit u Prodávajícího na emailové adrese obchodpanmama@email.cz.

Reklamace se nevztahují na případy:

. vznikla-li závada nebo poškození prokazatelně nesprávným užíváním, v rozporu s návodem k použití anebo jiným nesprávným jednáním Kupujícího

. prokazatelných nedovolených zásahů do zboží

. na vady, které vznikly běžným opotřebením spotřebnío zboží se stanovenou lhůtou použití dle zvláštních právních předpisů, pokud je taková reklamace uplatňována po uplynutí této lhůty

. vady způsobené vlivem živelných katastrof